AJJABAJJA CARROOO!

Jag måste skärpa mig med bloggandet, jag ska åtminstone försöka. :)
Jahapp, då var det 6 dagar kvar till julafton, och 13 dagar till nyår.
Säger bara en sak - shiiiiiit pomfriiiitt! ;D Tiden går fan skit snabbt!
 Nog pratat om det, jag längtar faktiskt redan efter sommaren igen,
 vill inte ha någon jävla vår, januari, februari och mars är piss,
skit tråkiga månader och inget händer. Bara så jävla tråkigt,
och dem tre månaderna känns fan som ett år, okej, kanske
överdrev där. Men det är fan inte långt ifrån. Hatar iaf det,
och anledningen till att jag saknar sommaren är för att jag
blir 20år den 29e maj ;D wiiiiI! symstembolaget here i come! hiiih.

Vad kan jag mer säga? Jo var precis på maxi, köpte lite godis och läsk.
Så ska snart slänga mig i sängen och gotta mig med godiset
tsm med en bra film, vilken vet jag inte. Återstår att se.
Var även hos min faster ett tag idag och bara babblade
om allt man kan prata om. Annars har inget speciellt hänt idag.
Så ja, det var nog allt för idag, höhö!

/puss carroooo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0