14 APRIL

Fan vad tiden går snabbt, detta lovet kändes riiiktigt kort.
 :( Ush, gillar vi inte. Menmen, nya tag nu då. Jobba på
som fan i skolan så man blir lite nöjd med sig själv, haha!
 Nu för ett tag sen var jag ute och övningskörde, händer ju
 inte så ofta då pappa har jobbat som fan nu i några månader.
 Menmen, nya tag där med, jajamensan! Snart intensiv kursen
 om allt fortsätter som det gör nu. Skojskoj! Har även börjat
känna att jag har liite ont i halsen, och typ helt slemmig,
hoppas såklart att jag inte börjar bli sjuk, då fan blir jag sur
alltså! hatar att vara sjuk. Det var ju fan det enda man var i
höstas. Aja, får se om det blir skolan imorgon, annars blir
 det bara slappe och inte försöka bli mer sjuk. Ska kanske
prov jobba på b-hof den 30april, har även sökt lite andra
extra jobb, så får se vilket jag tar.

Ps, vad tycks om min nya look på bloggen? ;)
puuuuuussw!


Kommentarer
Anonym

ser för djävligt ut hahahahhahahahahahahahahahahahaha

2009-04-14 @ 23:51:06
jag.

Hahaha, snäällt kiiim ;D

2009-04-15 @ 13:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0