16 MARS

Jahupp, då var det den 16,e mars, och jag tycker att
saker och ting börja närma sig snabbt.
För det första så är det sommarvädret som
 börjar komma, min födelsedag är inte så
 långt bort (29,e maj) och en massa annat,
men det som ligger närmast i kalendern är
den 18,e april då jag ska prov sjunga för Idol,
och jag kan meddela er att jag är extremt
extremt extremt nervös, haha! Hoppas iaf
att ni alla håller tummarna för mig! Har även
tänk på en sak, om jag nu kommer vidare,
vilket är ett stort OM så jag inte tar ut segern
i förskott, vad händer då med allt annat?
 Skolan? familj, pojkvännen? Måååånga
tankar just nu! Men får väl ta tag i det när
jag vet mer. Behöver inte hasta för mycket
redan nu. Och vilken låt jag ska sjunga är ännu
 oklar faktiskt, också en sak jag tänker
på rejält mycket. Haha.. Inte en enda tyst
minut i mitt huvud.

Var även ute och övningskörde både igår och
i förgår, alltid lika kul. Får passa på nu när
pappa har ledigt från jobbet. Sen så fort jag
känner att jag kan allt, så ska jag få en
intensivkurs av min bror, hihi! Snällt eller vad?!
Hoppas att jag klarar det!! Så ja, det är
mycket saker som händer nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0