22 APRIL

Sorry, varit lite slarvig med skrivandet, SKÄRPNING! haha!
Iaf, för er som vill veta hur det gick med Idol, så var det helt
klart en upplevelse, vi stod ute på morgonen, från typ halv
eller kvart i 8, tills kl 1. Frös röven av sig, men men.
När vi väl kom in i själva Folkets hus i Malmö, så fick
man ta nummer lapp och skriva på lite papper, sen fick
man hålla på och öva lite med låten man skulle sjunga,
och vänta på att sitt nummer blev uppropat. Och när dem
ropade upp mitt nummer, så trodde jag fan att mitt hjärta
skulle sluta slå, shit alltså! Har nog aldrig varit så skakig
och nervös innan. En liten stund därefter, så var det dags
att möta fejk juryn (som många kallar dem) vilket bestod av
 en kryllig blondin och en mörkhårig kille. Dem ställde lite
frågor, sen så skulle jag börja sjunga. Och jag älskade
verkligen att sjunga inför dem, jag var jätte nervös och jag
 hatar att sjunga inför folk, men det ska jag träna bort.
Jag tyckte att det lät SKIT bra, och de tyckte dem med,
sen när jag hade sjungit klart, så satt dem bara där
och tittade på mig, plus att killen nickade ja under hela
tiden jag sjöng typ. Men så tyvärr så gick jag inte vidare,
och som jag läste innan jag gick in i folkets hus, så stod
 det att finnanskrisen påverkar Idol, och att juryn håller jätte
hårt i guldbiljetten, och det var icke bra. Speciellt inte när
 det var mer än 3000 personer som sökte. Där var jätte
många som sjöng skit bra, men som heller inte gick vidare.
 Väldigt synd faktiskt. Menmen, kanske man söker nästa år
 igen eller ngt. Det var iaf jätte roligt, och det var ännu roligare
 att höra att man var duktig och att dem inte avbröt en och sa
 - nej fyfan du kan inte sjunga, STICK! hahaha..
Men som tur var så fick jag inte höra ngt negativt. :)
Aja, sen har det inte hänt så mycket mer. Hittade även
min kisse Mischa i söndags kväll. Helt överlycklig blev jag,
 shit! haha! Men nu är hon hemma igen och har det bra.
Hon var skit smal så hon äter som fan nu ;p ..
Menja, nu ska jag gå och skölja ur hårfärgen från håret, see yaaa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0