FILIPPA K

Hejsansvejsan!

Fick min efterlängtade kavaj idag på posten från Filippa K. Den var jättefin och allt, men en sak var mindre bra. Storleken, tog en S, men den är mer som XS, så kan inte riktigt knäppa den, inte för att jag någonsin knäpper mina kavajer, tycker dem ska vara öppna, snyggare tycker jag! Annars är jag hel nöjd. Så det är ju bra. Idag så stack jag inte till skolan, AJJABAJJA CARRO! men jag vaknade med jätte ont i magen, så orkade verkligen inte. Och jag ångrar faktiskt det. För jag vill verkligen sköta mig nu på sista året, och verkligen hänga med från början på alla lektioner. Men jag lovar att jag ska sköta mig! Imorgon blir det skola iaf, börjar klockan 12.20, ja ni hörde rätt. Så det menas med att jag har sovmorgon? yeppyepp! Så himla gött. Jag slutar halv 4. Har expo hela eftermiddagen imorgon, me like. Vi ska även prova studentmössor! ååååh, så sjukt alltså! Känns så overkligt, äntligen liksom. Äntligen är det min tur. Eftersom jag har gått om och så, så är det verkligen skönt att min tid är inne nu. Det pirrar i magen varje gång jag tänker på det. SÅ himla kul alltså. :D

Till er som har tagit studenten - hur känns det att ta studenten? är det skönt att slippa skolan eller vill man endå tillbaka till de tråkiga lektionerna tidigt på morgorna bara för att det var en sorts trygghet, och man hade inte lika mycket ansvar? Eller är det så skönt att äntligen vara klar med skolan, att det är en stor lättnad? Dela gärna med er. :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0