091201

Första december idag, ush vad tiden går fort?
Det är alltså 23 dagar till julafton! Men visst, det är
samtidigt kul också faktiskt! Fast man kan knappt
tro det, tiden går nästan lite vääl fort.
Iallafall, har tänkt mycket på det här med
julklappar, jag har ingen aning om vad jag önskar mig.
Liksom, visst kläder och accesoarer kan man ju önska sig
men det har man gjort nu i några år. Och det blir inte alltid
super bra när någon annan köper ett klädesplagg till dig, eftersom
det kanske inte blir just din stil, stl, osv. Och då blir det presentkort
istället. Och då kanske man inte hittar något i just DEN butiken man
har fått presentkort till, då får man önska sig lösa pengar istället.
Ni undrar säkert vart jag vill komma med det här, det är att de
är inte så kul att få ett vykort på julafton med pengar, när alla andra
sliter upp massa olika paket. Men frågan är, vad kan man önska sig?
Jag förstår att många vuxna och föräldrar har det jätte svårt att
köpa julklappar till sina barn. Det är såklart enkelt när man var liten
då man fick ett dockhus, docka eller bilar. Men sen så fort man blir
tonåring eller mer vuxen då blir det jättesvårt att köpa julklappar.
Kanske bara jag som tycker såhär? menmen.
Det jag också menade på, var att det är inte kul att få samma sak
varje julafton. Ett presentkort, ett presentkort, ett presentkort.
Ni fattar =) haha!

Vad önskar ni er ? =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0