091213

Hej bloggen!
Idag sov jag och älskling ut igen, haha.. Vi vaknade för snart två timmar sedan!
ops, haha!.. Iallafall, vi har precis klippt vuxen katternas klor och kammat dem,
det behövdes!! Vet inte riktigt vad som händer idag, tror det blir en slappe dag!
Idag är det även tredje advent och lucia, helt sjukt vad tiden går. Kan inte fatta
att det snart är julafton. Om snön kommer så kanske jag börjar fatta det,
men nu när man bara ser det vanliga höstvädret så kan man inte förstå
att det snart är jul. Snön hör ju till julen, utan snö ingen jul brukar man säga.

Igår hände även en del, igår natt. Kommer aldrig glömma det, och kommer aldrig förlåta er!
Att två personer kunde sjunka så lågt och vara så omogna, även om man är
över 40år gamla! Helt sjukt!

Men det är tur att jag har min pojkvän, min familj och er läsare som gör min dag, varje dag lyckad =)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0