091216

Hej sötnosar!

Då var det onsdag, denna vecka har gått jätte snabbt tycker jag..
I förgår kväll satt jag och älskling in en annons på kattungarna,
det är så himla sorgligt att bli av med dem. Önskar vi kunde behålla
allahopa, men tyvärr kan vi inte det. Det går liksom inte ha 8katter i en
tvårums lägenhet. Och folk ringer och mailar hela tiden, så det går jätte bra!
Igår var här en trebarns familj som tingade en kattunge. Och en tjej tingade via
telefon. Jag vill att alla kattungarna ska komma till en bra familj.. Då jag och älskling
är så fast vid dem små sötnosarna så vill vi att dem som köper dem ska vara lika
kärleksfulla som jag och baby. Tror faktiskt att jag kommer börja gråta när dem
väl hämtar kattungarna i februari.. Ushja.. Men nu är dem här iaf i 7veckor till och
ska kela med dem heela tiden! =)

Nu ska jag göra vid mig för jag och älskling ska iväg. Men återkommer
senare i eftermiddag! Glöm inte att Ni är guldvärda ♥


Bara kolla på den här lilla tösen,
man kan inget annat än att
älska dem här små fisarna.



Kommentarer
Paula

aaw vad söt!

2009-12-16 @ 15:39:30
URL: http://shefabulous.se
matilda

Naaaw hade jag inte haft hund så hade jag köpt en direkt :D....

2009-12-16 @ 23:18:37
URL: http://matuuulda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0