091217

Hej bloggen!

För ett tag sen kom jag hem, har varit i skolan, inom min faster, va med älskling på väla för att han
skulle klaga på knappen på hans nyköpta byxor på h&m, inom affären och nu är vi hemma igen.
Vi ska göra pannkakor till middag idag, mums! Det negativa är väl att det tar en sån tid, fast det
beror på hur många man ska ha.
I skolan var det dö tråkigt, jag lovar er! Inte alls kul, och det var inte alls som jag hade föreställt mig.
Så jag stack därifrån efter lite mer än en timme.

Och fy sjutton så kallt det är ute!! Älskling skulle till jobbet kl 7, så vi fick ut och skrapa rutorna
och bildörrarna hade frusit så det gick inte att öppna i första taget. Sen så kom vi knappt iväg för allt
i hela bilen hade frusit, så han bara gasade och gasade men inget hände, haha! Så ja, vilket strul det var imorse.
Men jag gillar snön endå =)

Ska även visa er vad jag hade på mig idag! hihi..
Kan säga som såhär, aldrig mer lackleggins i denna kylan! fyy!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0