091219

Godmorgon bloggen.
Nu har jag äntligen vaknat, legat kvar i sängen i 40minuter och kelat med älskling och en kattunge!
Så mysigt det var! Hihi.. Denna kattungen är helt klart den som är mest kelen och lugn av alla kattungarna! Den är helt fast vid oss också, vill alltid upp och mysa med oss och sånt. Jätte gulligt är det. Snart ska vi börja städa och göra vid oss för att jag har bjudit mina föräldrar på middag idag. Visserligen kommer de inte förrän senare, men det tar alltid tid att städa, ska även se om där finns någon tvättid!Ska tvinga ner pojkvännen i källaren så får han stå där och tvätta, eller ja kolla på när tvättmaskinerna tvättar. Haha.. Själv ska jag dammsuga, tvätta golven, damma och sånt. Så visst låter det rättvist?

Men först ska jag slänga i mig vitlökssalami mackor med majonäs, mumsfilibabba! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0