ätit

Precis ätit middag, idag så gjorde älskling köttfärssås och pasta.
Kände mig så dum när han kom med förslaget och jag sa - din köttfärssås
smakar inte så mycket, så det första han sa när jag tog en tugga. - Smakade det något nu?
Jag bara log mot honom och svarade ja. Jag menade inget illa så, men att den
kanske skulla kryddas lite mer, men idag så blev den jätte god.
Han stod också i köket ett bra tag när han gjorde den, så sööt! =)

Julafton närmar sig, och jag har inte köpt en enda julklapp!
Vet inte om det kommer bli så många som jag brukar
köpa varje år. Då det är lite kris! Pengarna rullar inte in på
kontot förrän januari. Och dem pengarna jag fick i november
ska jag ha hela december. Man bara ok? ofta man får pengar
en månad för att klara sig i två månader. Man ska ju få sin inkomst
varje månad, men nejdå!
Hatar sånt!

Hur går det själv med julkaoset? haha..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0