frågor och svar

Hittade lite såna här roliga blogglistor på cosmopolitan! Tycker det är rätt kul faktiskt, speciellt om man har såhär tråkigt som jag har det just nu =)

Har du mardrömmar: Ja
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb, haha
Favoritklädsel: Det är olika, men leggins och en snygg tunika eller ngt går jag oftast med, annars byxor och någon snygg tröja.
Favoritlåt just nu:  Erik Grönvall - Higher
Vad ser du om du tittar till höger: Min pojkvän 
Nämn något som gjorde dig glad igår: Kattungarna och pojkvännen får mig alltid bli glad!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stork
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade runt lite på internet
Det sista du sa högt: - Jag vet inte
Det senaste någon sa till dig: -Det får du göra
Vad har du druckit idag:  Obo'y, läsk och mjölk
Vad var det senaste du åt: Middag
Vad var det senaste du köpte: Handlade en massa igår i affären
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu:  Kallt och snöö !
Godaste glassmaken:  Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt:  Ja
Vad gör dig glad just nu: Inget just nu iaf
Vad ska du göra härnäst:  Kolla film i think
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:  Avslappnad
Favoritgodis:  Choklad
Kläder just nu: Svarta jeans och en t-shirt
Sommarplaner:? Hm, resa?
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nja har gjort, mest keyboard och gitarr
Morgon eller nattmänniska: Båda haha
Vad är viktigast för dig: Familj & pojkvän
Är du kittlig:  Ja, speciellt under fötterna
Snarkar du: Nej, bara om jag är riktigt trött. Då kanske jag snarkar lite
Stjärntecken:  Tvilling
Äckligaste insekten: Alla!
Längtar du mest efter just nu: Julafton, sen sommaren!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0