Hej..

Hej bloggen! Sovit ut idag, så jag vaknade för ett tag sedan! Älskling kom med två mackor och ett
glas obo'y. Han hade gjort hjärtan på mackorna med majonäs. Så guulligt! hihi..
Vet inte vad som händer idag, får se vad vi hittar på. Just nu är jag så fruktansvärt seg, och alltid trött!
Förstår inte varför, känns som om jag kan sova dygnet runt. Helt weird!
Sitter faktiskt och funderar på min hårfärg (igen) och undrar om jag ska färga det mörkt igen.
Eftersom jag har blåa ögon, så brukar det framhävas om man har en mörka hårfärg. Har iaf
en massa bilder där jag var mörkhårig, och man passade skit bra i det, samt att ögonfärgen
framhävdes. Anledningen till att jag färga det ljusare var för min utväxt, pallade inte färga det hela tiden.
Jag är mörkblond egentligen, så ja.. Dumma utväxt! haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0