Hej..

Hej bloggen!
Nu har jag precis städat av lite här i lägenheten och även myst lite med kattungarna.
Har lite ärende att fixa idag, så vet inte om jag kommer vara så aktiv just nu på eftermiddagen!
Och julklappshandlingen blir nog imorgon istället, eftersom vi har en massa annat att fixa.

Slog även i huvudet innan när jag skulle ta två kattungar som hade klättrat upp på videon
så tog jag upp huvudet i högsta fart och träffade hyllan i själva bokhyllan, aj som fan säger jag bara!
Det hände för snart 10min sen, men jag har fortfarande lika ont. Stackars mig!
Dumma kattungar =/ .. Nu ska jag iaf fortsätta här, sen ringa lite samtal.
 Men vi hörs senare! =)



Kommentarer
fanny

ajaj då. Nej vad härligt med kattungar :)

2009-12-21 @ 22:46:37
URL: http://fannyuddman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0