Klockan ..

Klockan är strax efter 8 och jag är super trött!
Men kan inte gå och lägga mig nu, eller ja kan och kan, det
kan jag, men är rädd att jag vaknar stenpigg senare inatt,
som jag brukar tyvärr göra när jag går och lägger mig tidigt.
Såhär tidigt har jag nog aldrig gått och lagt mig faktiskt, och
kommer inte starta göra det heller. Men är trött som fan..
Aja.. Sitter här i min nyköpta pyjamas från h&m, den är så
mysig och go. Och har även smörjt in mig, som behövs nu
när det är så kallt ute så blir man torr överallt på kroppen!
Hatar sånt.. Jag orkar absolut inte plugga heller.. Herregud vad
jag tjatar, haha.. Det är för att jag är så trött då blir man grinig.


Haha den sista blev inte så snygger..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0