kränger

Sitter just nu och kränger i mig en kebab tallrik. Maten är typ
kall eftersom jag sitter och håller på med en bild på photoshop, som
jag ska ha till min header.. Jag älskar den bilden jag har nu på bloggen,
men vill samtidigt göra lite nytt. Jag har haft denna bilden nu ett bra tag.
Så ja, lite nytt skadar inte.

Sitter även och tänker mycket på julen, den närmar sig
sjukt fort! Lite skrämmande faktiskt..
Och sen så är det nyår, och efter det får man
sitta och vänta in våren.. Vilket är det drygaste
som finns. Jag tycker att sommaren ska komma
direkt efter nyår, haha! Eftersom det aldrig kommer snö
längre här i Sverige, så saknar man faktiskt inte vintern
ett dugg. Så det hade inte gjort mig något att flytta utomlands
till ett varmt ställe året runt. Menja, det här ligger i mina tankar just för tillfället.



Kommentarer
E

Fina bilder på sig i headern drömmer mig bort till en strand :)

Vart är bilderna tagna förresten?

2009-12-10 @ 23:05:44
URL: http://ilame.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0