Längtar man till våren eller what?


Föll för dessa outfitsen!!

Varje höst och vinter sitter man framför datan och tänker  "såhär ska jag se ut till nästa sommar, jag ska ha
på mig den där kjolen jag aldrig använt, även det där linnet jag tyckte var för tajt innan, och den där snygga
klänningen som var så snygg, men vågade inte ha den på mig för jag tyckte jag såg tjock ut i den
."
Det är många som tänker sådär? Sen när det väl blir sommar, då blir det endå att man bangar att ha på sig den där kjolen och klänningen som ligger begravd i garderoben. Och gömmer oss i vanliga plagg och man känner sig inte ett dugg somrig. Bara trist och tråkig. Jag är en sådan person som är väldigt utseende fixerad, det kan jag erkänna, och att jag kan prova plagg efter plagg men aldrig bli nöjd. Att det alltid är något på mig som det är fel på. Allt från hår till tår. Men jag har faktiskt börjat skärpa mig när det gäller sådant och vågar chansa mer nu. Man har ju dö snygga kläder men använder aldrig dem, och det ska banne mig få ett slut. I sommar ska jag ladda upp min garderob med jätte snygga kjolar, klänningar, shorts, linnen, blusar, klackar, och allt annat som passar mig till smaken. Och sluta fåna sig framför spegeln och vara så petig. Ingen är perfekt, varför ska man då anstränga sig? haha..



Kommentarer
Anonym

Håller med dig där, känner igen mig ganska bra där, man gömmer kläderna och sen hittar man dom och tänker detta kan jag ha i sommar men vågar inte. Och som du säger ingen är perfekt , håller på dig;)

2009-12-31 @ 17:50:39
URL: http://lovisaaaah.blogg.se/
Anonym

Håller med dig där, känner igen mig ganska bra där, man gömmer kläderna och sen hittar man dom och tänker detta kan jag ha i sommar men vågar inte. Och som du säger ingen är perfekt , håller på dig;)

2009-12-31 @ 17:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0