Mina julklappar

Tänkte berätta lite om vad jag fick på Julafton,
eftersom min familj hade kommit överens om att bara köpa till
barnen, så blev det inget till varandra så. Fast jag köpte endå till alla,
för jag är sån. Jag tycker att alla kan få något, det behöver inte vara dyrt,
men någon man får nytta utav. Fick iaf kläder som jag ville ha från älskling,
samt namn halsbandet fick jag också av min baby. Blev jätte glad!
Mina föräldrar har sagt att jag ska få något av dem i januari, eftersom
dem ville att jag skulle få något imed att jag köpte till dem.
Så jag får vänta och se vad det är! =)

Av älskling fick jag ett par jeans leggins, en lång kofta, caroline halsbandet, och ett par
gråa leggins med mönster. Blev superduper glad för allt såklart!

Har inte fotat allt, men halsbandet kan ni se här.

Bilden kanske inte var super bra, men jag hoppas ni ser endå ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0