My hair

Hm... Vad ska jag säga om mitt hår? Jag är inte nöjd, haha!
Det blev ljusare vad jag trodde, och det är någon speciell
färg. Typ mellan blond. Vilket jag inte tycker är snyggt, eller ja
nu när jag har speglat mig i x timmar så tycker jag faktiskt
att den är snygg, men att kanske inte jag passar i den.
Men jag är alltid sån mot mig själv. Så kanske åker jag till
affären igen och köper en färg till! ååh.. Finns mycket negativa
saker med att färga håret hemma. Att få det ljusbrunt verkar
vara lika svårt som att få vitt hår. Haha! Men det ska det inte vara.

Aja, får se hur det går. =)



Kommentarer
Jessie

Kul att du hittade till bloggen. Hoppas du stannar kvar

2009-12-03 @ 16:54:49
URL: http://jessysilfving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0