Nattuggla ..

Nattuggla är vad jag är! haha.. Klockan är strax efter 3 på natten. Jag och älskling såg precis på
White Chicks på tv, nu står han och diskar en mega stor disk haha, stackaren! Och jag sitter här och
fotar med min web cam, osminkad och allt.. Ojoj! =) 
Längtar efter imorgon, då vi ska troligtvis ut och köpa juklappar, wiiie!

Funderar även att klippa mina naglar, eftersom jag och älskling hade penn krig, dvs kladdade på varandra med tushpennor (vet inte hur det stavas) och ja, det slutade med att jag skulle tvätta bort det och sen var mina naglar lite blåa efteråt, inte så super snyggt. Så blir nog att jag klipper dem, även om jag inte direkt vill. För jag har sparat dessa ett bra tag och tycker det är snyggt med långa naglar. Tycker även det är dö snyggt att ha korta naglar med svart nagellack! Så det får det bli. Byebye long nails! haha.. Nä nu hoppas jag att älskling börjar bli klar ute i köket, om han inte somnat i vasken, det hade varit roligt!
Sen så hoppar vi in i sovrummet, bäddar ner oss och sätter på en film.

Godnatt sötnosar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0