Sjuk eller bara jäkligt kallt?

Eftersom man fryser sen svettas när man har feber så trodde jag att jag var sjukt nu, eftersom
jag fryser som satan och har på mig ett linne, en långarmad tröja, en tjock cardigan med krage, samt mjukisbyxor med ett par vanliga strumpor och knä höga strumpor, medans pojkvännen fryser ingenting och går runder med håliga gamla mjukisar och t-shirt. Men eftersom jag inte känner mig febrig eller att jag svettas ena stunden, så kan jag inte ha feber. Snälla jag vill inte bli sjuuuk! Det är ju 6- ute så det kan ju vara att det går igenom fönsterna här eller något. Jag hatar när kylan tar sig in, den kan stanna där ute. 
Funderar på att tända massa ljus, göra en skål med nudlar och kolla på någon film. Men först ska jag nog ta en panodil, för mitt huvud bankar! Det har varit en lång dag, och knappt sovit något idag. Så ja.. Kan nog vara det.
Brukar ju vara att man fryser när man är trött också.. Aja slut tjatat haha! =)

Såhär ser jag ut nu, skratta inte! Vissa är känsligare för kylan än andra! haha..



Kommentarer
Yara FK. [foto]

sv:



hihi tack, <3 vad ska du göra på jullovet?

2009-12-18 @ 12:36:22
URL: http://www.yarafk.tk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0