OHJA

Hejhopp!

Idag är det den 24,e februari vilket menas med att det är fettisdagen,
och att det är min&babys 28månaders dag. :) Så grattis till oss, men
 är dock inte sugen på någon semla, blöö! Jag är konstig? Haha!
Annars har inget annat hänt mer än att jag har varit i skolan igår,
gick rätt bra förutom att jag blev riktigt förkyld helt plötsligt, eller ja,
 jag var förkyld innan dess men det blev värre igår i skolan,
men jag stannade kvar och gick alla lektioner, jag är duuuutti !
 I veckan händer inget speciellt mer än skola i think! Måste även börja
 träna igen, har varit alldeles för lat de senaste veckorna, men det är ju
för att jag har varit förkyld, inte bra att träna då. Har även pluggat som
 fan idag, eller ja fan kanske är krydd men en bra stund iaf,
visst är jag bra!? ;D hahah! Aja, nu ska jag fortsätta plugga,
 sen kolla sex and the city, och kanske även spela lite på blip. wiiwiwi!

Billy Westman Mårtensson - du är mitt allt, i love you <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0