BIG LOVE

Idag har jag tjänat lite pengar, hihi! Alltid kul! Speciellt när man ska till hbg - festivalen, då måste man ha pengar. Har dock inte så mycket pengar över nu, eftersom jag har köpt några Harry Potter böcker! Jag kollade först på filmerna, och nu i väntan på den sista filmen som är uppdelad i två delar, dvs 2011 kommer den sista filmen. Så vill jag ha något nu att läsa, och eftersom många säger att Harry Potter böckerna är as bra så tänkte jag att då köper jag dem då! Och jag kan även säga att jag är inte den typen som läser, jag hatar läsa böcker. Och eftersom jag älskar Harry Potter filmerna, så måste jag ju tycka om böckerna också, och jag hade rätt. Dem är hur bra som helst! Man kan verkligen inte sluta läsa. Köpte även en bok till pappa, då han fyllde år i måndags, sen när mamma och pappa kommer hem från deras semester så ska han få sin present, hoppas han blir glad. Finns ju de som säger att om man läser böckerna först, blir man besviken på filmerna, eller tvärtom. Men självklart är det inte så lätt att få med allt från en bok till en film? Jag är iaf inte ett dugg besviken på varken filmerna eller böckerna. BIG LOVE till Harry Potter! Haha!

Vilken bok/film är er favorit?



Kommentarer
Kanja

Min favoritbok har nog alltid varit Fången från Azkaban. Jag är tok-kär i Sirius.

Men jag tycker om Halvblodsprinsen med.

Av filmerna vet jag inte riktigt.. Fenixordern kanske?? Jag har inte sett nyaste filmen än - men har hört att den ska vara riktigt bra.

2009-07-24 @ 16:59:48
URL: http://kanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0