HARRY POTTER

Harry Potter and the half blood prince.

Såg filmen idag på Bio tillsammans med älskling, och jag är inte ett dugg besviken alls på filmen, och har aldrig varit det på de andra filmerna heller, dem är as bra! Och dem som inte ser dem missar verkligen något! Men jag stör mig riktigt mycket på reklamen på Bion, den ska alltid vara så lång. Aja, när man hade suttit och kollat på reklam i sådär 15minuter så började äntligen filmen. Den var kanske lite halv seg i början, men sen var jag helt fast. Ville inte att den skulle sluta! Haha! Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Imorgon ska man jobba lite, gött att tjäna pengar! I veckan har det inte hänt så mycket heller, mer än att jag och älskling var hos hans farmor, vi blev dit bjödna för att vi skulle få lite saker av henne till vår lägenhet och det bjöds även på fika.

Är ni också Harry Potter älskare? (;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0