IKEA



Idag

stack jag, älskling och mina föräldrar till Ikea för att köpa lite grejer till vårt nya hushåll, eftersom jag och älskling ska flytta nu i slutet av juli. Och eftersom ingen av oss har bott själva innan eller så, så har man absolut inga köksgrejor över huvudtaget. Och inga möbler heller knappt, ja ni vet nog själva! Så iaf, idag köpte vi lite köksredskap, mattor, handdukar, toalett artiklar och en massa annat. Vi fattas fortfarande en del, men det tar vi efterhand! Riktigt skoj var det, kan inte fatta att jag lämnar päronen om typ 3 veckor och flyttar ihop med min älskling. Det känns iaf jätte bra och det är skönt! Så snart blir mitt rum mina föräldrars framtida data&sy rum, de ska även slänga in en massa garderober här. Så det blir ju kul för dem också! Tror även att mamsen komma sakna ihjäl mig, även om hon kommer och pratar hela tiden med mig och säger "Jahaa, då är det flyttningsdags snaart, hur känns det?" det där får man höra typ varje dag. Och mamma? jag har fortfarande inget bättre svar än "Det känns overkligt, men kul" :)

Ikväll blir det sommarfesten med Sara, Sofia & älskling. Efter det kanske vi drar till Top Spin och spelar biljard, vilket jag älskar!

Ni som har flyttat hemifrån - hur kändes det i början? :)


Kommentarer
Jelly

Sv: haha Christian kommer faktiskt ihåg dig :D Han sitter brevid mig och ber mig att hälsa till dig!

Vem är du ihop med då?:)

Synd att inte profilbilden funkar som man vill!!! :)

2009-07-12 @ 17:23:21
URL: http://superjelly.blogg.se/
Jelly

Han kommer till och med ihåg ditt förra hem nr. :D

han hade 12605, och du hade 12606 :D

2009-07-12 @ 17:25:12
URL: http://superjelly.blogg.se/
Jelly

Haha jag trodde inte att han kunde komma ihåg det heller ;D

Har läst din blogg och tycker om den :)

Jag vill också flytta! Men man kommer nog förmodligen sakna sin familj :)

2009-07-13 @ 11:49:04
URL: http://superjelly.blogg.se/
Jelly

Sv;ja du har heelt rätt :D

2009-07-14 @ 09:10:38
URL: http://superjelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0