JOBB

Jag vill ha jobb!!! Ge mig ngt! Så störigt för jag vill göra så himla mycket. Jag vill resa utomlands, jag vill göra klart mitt körkort, jag vill åka till Liseberg, jag vill göra en massa! Men inget går utan pengar. Fanfanfan, kan det inte finnas ett perfekt jobb där ute som är perfekt för mig? (; Keep looking!

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte till väla en sväng innan med babe, annars ingenting. Bara datasittande och kollat film. Har även fixat lite i mitt rum, eftersom jag är aldrig nöjd med något så vill jag alltid ändra på saker, och inte blir man helt nöjd efteråt heller. Men det är iaf lite annorlunda, haha! Och om allt går som det ska och så, så kanske jag snart flyttar ihop med min underbaris! :) Det kommer bli riktigt skönt, inget illa menat till mina päron, men jag orkar verkligen inte bo hemma mer. Imorgon bitti får vi iaf besked, så håll tummarna!!!! wiiiiieieiwieiwe!

Just nu sitter jag och ugglar vid datan, älskling ligger brevid i sängen och försöker somna, kanske inte är så lätt när jag håller på och knappar med tagenterna och har volbeat på nästan lägsta volym. Aja, han är iaf tyst så jag tror att han har somnat.. Detta kommer säkert låta jätte nördigt men det skiter jag i. Jag har hållt på och spelat schack på blip, as kul ju! Jag har alltid spelat det sen jag var liten, men att göra det på nätet är faktiskt lite svårare, man tänker typ inte på samma sätt. Eller jo, det kanske man gör. Men det är annorlunda, plus att alla där inne är ju verkligen sånna geeks, med värsta poängen. Iaf, det är skit kul! Så nu tänkte jag spela en runda till sen får vi se om det blir läggdags eller filmtime (; puss&gonaaatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0