SOL

Hejsan sweetys!

Som ni ser har jag bytat ut min gamla header mot den jag har nu, och jag är faktiskt väldigt nöjd.
Det tog mig ett par dagar att fixa allt som jag har ändrat på min blogg, men efter några
timmar hit och dit blir det bara bättre och bättre. Och det är alltid kul!
Är dock inte riktigt klar än med min blogg.
Då jag ska lägga till lite i saker i menyn och så.
Så glöm inte kika in här då och då.

Nu tänkte jag skriva lite om varför jag skrev SOL som rubrik!
Det har ju varit helt perfekt väder, sol, värme och allt, man blir så
glad av det. Man kan äntligen använda sina nybeställa sommarkläder!

Idag har jag spelat golf med Billy och min bror Andreas, efter åt spelade
vi fotboll. Det var jag, Billy, Andreas, kusin Micke, kusin Sabina, kusin Sebbe
moster Lotta, moster Rosa och även yngre killar som spelade med oss.
Det var faktiskt skojsigt 

Vad har ni gjort idag? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0