ANNARS

Har jobbat lite idag tsm med baby, vi har burit betong staket och sådant.
Slite jobb men det är alltid kul med cash!  Höhö! Annars har jag och
 bebis hållt på och städat, fixat och sådant här hemma, både där ute
 och där inne. Så vi har varit duuuuktiga idag (; Jag tycker att mina
föräldrar förtjänar det, att man ställer upp tillbaka osv, när dem för det
 mesta alltid är där för en.  Förstår inte vissa personer som bara
 struntar i sina föräldrar och bryr sig inte om att hjälpa dem med saker osv.
Man får ju bara 2 föräldrar i sitt liv och dem ska man vara rädd om.
Jag låter säkert lite rolig, men är det inte sant? Vissa personer bara
 totalt skiter i sina föräldrar och kan aldrig offra sig, och låter sin
mamma ta hand om en som om man var 8år eller ngt. Om man
har shyssta föräldrar så kan man ju vara shysst tillbaka, och såklart
om föräldrarna är idioter mot sina barn så förtjänar dem likadant tillbaka.
Men ja, det är bara något jag tänkt på. Haha, detta inlägget var om alla
 möjliga saker visst. ;p haha! Menmen, ikväll blir det top spin med bebboo!
Hoppas man träffar några polare, annars blir det drygt. För dem jävlarna
hör ju nästan aldrig av sig, IDIOTER! ;) Nu ska jag fixa mig och sånt,
 ha en bra kväll boys and girls ;) pooooooooss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0