GE MIG

Nu har jag tjänat in rätt mycket extra pengar, så det är riktigt gött!
Men nu när man har pengar så vet man inte vad man ska göra?
Innan när man var fattig ville man alltid dra ut, alla ringde och frågade
om vi vill hänga med ut eller bara hitta på något. Sen nu när man har
pengar, ja då ringer inte en jävel, och det finns inget roligt att hitta på.
Varför är det så? åååh damp! Aja, somnade jäkligt gott inatt när jag
och bebis gick och lade oss, då vi hade jobbat med betong och staket
igår morse och hållt på här hemma med allt möjligt. Så det var full
fart igår på oss! Haha! Kan också säga att jag har ont i min rygg och
båda mina armar. Ajajajaj! Ge mig massage?  Iofs så gav jag och
bebis varandra massage igår, men det hjälpte inte på någon av oss.
Vi har fortfarande ooont. Nu sitter man här och pratar med bebis om
vilken mat vi ska äta idag, då mina föräldrar har blivit utbjudna av min
bror på kinamat, eller ja min bror ville fira min pappa då han klarade
uppskrivningen till MC körkort i onsdags. Så han bjöd ut dem, och nu
sitter bara jag och Billy och försöker komma på ngt som vi kan käka.
Jag vill ju också ha kinamat :( dumma brrrooooor! Ne, nu börjar jag nästan
bli tråkig här känner jag, så det är lika bra att jag slutar skriva!
pusshaaaje!



Kommentarer
Kanja

Om du har lust kan du dra med mej till Riksettan i Strömsnäs nån fredagskväll!! Vi kan sitta och fula oss och snacka Sterling-minnen!!

2009-05-23 @ 19:30:02
jag.

ja, lätt att vi ska! ;D hahaha! sterlingskitbolaget ;p

2009-05-24 @ 03:43:43
Kanja

Precis. Skitbolag. Inte konstigt det gick i konkurs!! =P

2009-05-24 @ 15:14:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0