=)

Ush, jag smörjer in mig för fullt med lypsyl
för jag är lite torr på munnen, men mest är jag torr
på sidorna, så det typ spricker lite och sånt när jag gapar stort,
det gör sååå ont =( Men känner att lypsylen inte direkt hjälper.
Ush! Så fort det blir vinter så får jag alltid torra läppar och
sånt, nog rätt så vanligt?
Annars så sköter jag alltid min kropp genom att
smörja in mig, ansiktsmaskar, hårinpackning osv.
Jag använder mig utav Nivea's body lotion,
när det gäller ansiktsmask så köper jag hem
två olika tuber från The Body Shop (kommer inte
ihåg vad tuberna heter då jag inte är hemma just nu), den ena
tar man först då man smörjer in hela ansiktet
och sen tvättar av med vatten, sen så är hela
ansiktet rent, då tar man den andra tuben, det är
den som är själva ansiktsmasken, då den är kletig och
ljusgrön, sen har man den i 5min och sen är det bara
att skölja av. Hårinpackningen är från Wella, och är super bra.

Haha, nu fick ni veta vad jag använder mig utav =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0