..

Shit pomfritt vad nervös jag var ikväll när jag såg Idol.
Att Erik hängde löst ;o Han är fan stjärnan i hela Idol!
Jag skickade flera sms för jag vill absolut inte att han ska åka!
Och som tur var så stannade han kvar. Jag skrek av lycka! ahah!
Har fortfarande inte blivit lugn, man blir ju så extremt nervös när någon
man tycker om så mycket riskerar chansen att åka ut. Tycker även att det var synd
att Reza åkte ut, för hon har en jätte fin röst, visst hon har svårt med uttalandet
men man lär sig. Tyckte att Mariette kunde  dragit hem, för hon ger mig inget.
Hon förmedlar ingen känsla, inte till mig iaf. Annars så sjunger hon väl rätt bra.
Men som sagt, Erik ska ta hela skiten! :D


Vem tycker ni ska vinna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0