Godnatt

Nu ska jag och älskling gå in och lägga oss, hoppas att
denna natten blir mer lyckad för mig för att jag kunde inte
somna igår natt, jag somnade till ett tag sen vaknade jag,
och kunde inte somna om på flera timmar, och så om och om igen.
Sjukt jobbigt! Hoppas iaf att jag lyckas somna och sova tills imorgon bitti.
Ska till mina föräldrar då, ska även se Vakna med the voice, får man inte
glömma, haha! Jag och älskling har lovat att hjälpa mina föräldrar att få
upp jul slingorna utomhus och sådant. Senare mot dagen blir det väl bara myspys
som vanligt och kolla på Idol såklart som de andra fredagarna.
Nä, mina ögon går snart i sicksack? Så nu kryper jag ner i täcket tillsammans
med älskling, älskar att ligga på hans bröst och att han håller om mig. Finns inget bättre!
Att ligga varmt, tryggt och älskad, vad mer kan man önska sig?


Billy♥



Kommentarer
Astrid

söta ni är ! :D

2009-11-27 @ 12:44:03
URL: http://meercii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0