Hej

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag mår fortfarande inte helt bra. Vilket är så himla tråkigt
nu när helgen närmar sig och så. Så tråååkigt! Snart kommer älskling hem från jobb,
sen ska vi bara inom affären och köpa något till ikväll, och sen bara slappa framför tv,n
 och bara mysa. :)

Jag har börjat längta riktigt mycket efter julen, börjar få den där jul spirit nu, haha! Då jag köpte en
jul skiva igår och bara satt och lyssna. Älskling tyckte det var jätte kul så han satt där och tänkte
"hm.. ok? haha" vi fick oss iaf ett ordentligt skratt när vi höll på och fula oss med låtarna, haha!
Jag vet ju också att baby tycker om julen, eller så är det för att han älskar leka ute i snön med bilen?
Vi har iaf bestämt lite om vad vi ska ha för julpynt, då vi har inget julpynt alls! Eftersom vi flyttade ihop nu
i somras. Så det blir mycket julhandlande senare ;) Det måste bli innan den 1a dec, då man julpyntar såklart.

Nä, nu måste jag dra mig, för älskling dyker upp vilken sekund som helst :D

Ha det bra alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0