Höstens hetaste mode ..

är paljettjackor, korsetter, trasiga jeans, 80tals inspiration och så svart svart svart!!

Själv tycker jag att paljettjackor, eller paljettkläder över huvudtaget är inte min stil alls!
Tycker inte att det är jätte snyggt, eller ja.. Det passar inte mig. Här har ni några paljettplagg från h&m.


paljettjackor, HISS eller DISS?!

Däremot hittade jag andra heta plagg från h&m, de är så snygga att jag funderar snart på att sticka dit och köpa allt även om jag inte känner mig på topp idag. Haha!

Hur snygga var inte dessa outfits?
Sån där lite lagom rock stil på den till vänster, me like!
Och sen lite simpel men endå snygg klänning till höger.


Denna klänningen var ju urgullig, ser lite ut som paljetter men nope,
det är små volanger med glitter. Söttsött!

Som sagt, volangklänningar är ju bara så snygga!
Och sen komplettar man outfiten med ett par snygga klackar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0