Jul

Mamma ringde för ett tag sen och frågade vad jag och
älskling ska göra till julafton. Om vi skulle hänga med till
min syster och hennes familj i Småland. Och fira
julen där tsm med familj och vänner. För det första så
blev jag så paff, kan inte fatta att julafton är snart.
Och sen så vet jag inte riktigt om jag vill, självklart är
det roligt att träffa alla och så, men känner att i år vill
jag göra något extremt mysigt med bara älskling här
hemma med våra kissemissar.
Men det är svårt att bestämma sig, får först
prata lite med älskling om det och se vad
han vill. Längtar även till julpyntningen och all
julklapps shoppingen. Så himla mysigt är det.

Vad ska ni göra på julafton? Om ni nu har bestämt =)



Kommentarer
Kanja

Jo, julen kommer verkligen snabbt nu!!



Min jul kommer firas antingen i Vänersborg hos pojkvännen eller hos hans bror i Göteborg. Hursom med hans släkt och inte min egen. Första gången jag inte firar hemma. Hur ska det gå??

2009-11-17 @ 23:24:09
URL: http://kanja.blogg.se/
stina

tack detsamma =)

2009-11-17 @ 23:29:49
URL: http://stinacarlborgs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0