Man har ju färgat håret några gånger ..


Blond | Rödhårig | Mörkbrun | Mellanbrun | Blond med bruna slingor |
Jo en hel del har man ju provat sig på när det gäller att färga håret.
Som ni ser på bilden ovan så är det dem hårfärgerna jag har haft de senaste
3åren. Vad ska jag säga? jag älskar lite utmaningar, att chansa ibland på något nytt och
våga sig fram lite. Älskar ju också att förnya sig ibland.
Vissa köper en annan sorts färg på läppstiftet, vissa byter ögonskugga,
men jag byter hårfärg, haha! Till slut så blev såklart inte min frisör lika
förtjust i att jag jämt färgade det, så hon sa att jag måste sluta, eftersom det
sliter något så otroligt. Så nu har jag faktiskt börjat sköta mig och håller mig till mellanbrun,
som jag trivs bäst i.
Vad tycker ni om mina hårfärger? =)



Kommentarer
Matilda

Jag tycker att i det röda och mörkbruna passar du skitbra i det framhäver dina vackra ögon :)

2009-11-13 @ 15:55:26
URL: http://matuuulda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0