Tro mig

En sak jag har lärt mig med att färga håret blont hemma, är att det sällan blir ett bra resultat. Det blir alltid missfärgningar och gult. Så mitt råd till alla er som ska färga det blont, är att gå till en frisör. För att summan blir endå likadan för att man får köpa så många paket färger för att det ska bli bra. Vissa av er kanske redan vet detta, men jag var precis inne hos en tjejs blogg och hon skulle färga det från brunt till blont. Och det blev katastrof. Så ville bara säga, gör det aldrig hemma.

Vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv "nu ska jag färga det blont!" Så jag sticker till affären köper paket efter paket, efter sådär 5 paket kanske så ger jag upp. För det första så blir det som sagt inte bra, sen för det andra så passar jag inte direkt i det. Jag trivs bäst som brunett, känner mig mer säker i det liksom. För ibland så gör man saker som man knappt känner sig bekväm i.

Jag bjuder på en bild där jag är blond, och en där jag är brunett.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0