uggs/boots ?

Tycker det är sjukt svårt att köpa skor
faktiskt, jag menar.. Klimatet har ändrats
något enormt, vi har inte alls lika kallt längre.
Det är november månad och vi har över 10grader ute.
Så man undrar liksom ska man köpa värsta
vinterskorna och vinterjackan eller räcker det
med ett par höstskor&höstjackor som är relativt varma?
Hittade iaf dessa på brandos.se.
Boots är ju verkligen "inne" nu, men
tycker det är endå svårt att hitta ett par snygga.
Vilken av dessa två hade ni valt?

MissSixty boots 1849kr


Och såklart de omtyckta Ugg Australia för 1999kr



Kommentarer
Frida

SNÄLLA! Du måste hjälpa mig Carru! Min pojkvän har fruktansvärda polisonger! Kan inte du gå in på min blogg och rösta ifall han ska ha fina polisonger, eller fula hamstrar i ansiktet! SNÄLLA <3

2009-11-21 @ 00:18:49
URL: http://fridagsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0