Carro&Sabina dag!

Hej!! :D

Idag så har jag varit med Sabina och shoppat! Riktigt kul var det! Vi shoppade kläder, åt på graffiti och hade det väldigt roligt. Jag hittade dock inga vanliga skor nu till vintern. Man orkar ju inte alltid ha stövlar.. Så får hoppas på att jag hittar ett par snart.. Converse är snygga, men dem är nog inte så bra att ha på vintern, eller?
Har även beställt ett halsband, med mitt namn på. :) Längtar efter deeet!! Här är lite bilder från dagen, samt mina inköpta plagg.


Namnhalsbandet, fast Caroline ska det stå på mitt såklart ;)


Sabina gumman (:

Jag

Dagens outfit
Skjorta; bikbok
Jeans; replay
Skärp; h&m
Stövlar; skorönne
Väska; Vezzano
Armband; h&m


Jätte mysig kofta från h&m 299:-

Ännu en mysig tröja från h&m 299:-

Marwin linne från JC 149:-

Nu måste jag sluta skriva, Top Model börjar nu! :D Pusspåer!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0