DOLLARTECKEN I ÖGONEN

Om ni inte förstår vad jag menar med min rubrik så är det för att just nu är jag rik! Och det känns hemskt bra! Haha! Nu menar inte jag att jag är miljonär rik, men att jag får mycket mer pengar nu i månaden så jag kan överleva, och ha det bra. Och med att ha det bra menar jag att kunna shoppa lite då och då, hah! Nä, men seriöst. Det känns jätte bra! Jag är superglad! Så imorgon blir det väla & ikea med baby! Wiihoo! Hoppas att jag hittar ett par overknee stövlar, fin halsduk, smink, stickade koftor, och lite annat smått och gott. ;D haha! Ibland har man inte den turen att hitta det man vill ha när man har pengar. Men jag hoppas verkligen att jag hittar något jag behöver imorgon.

Det börjar bli kyligare ute, eller ja.. Börjar och börjar, det har varit rätt så kallt ett tag nu. Och det känns konstigt att det tiden går så snabbt, man hinner knappt med. Det är ju dags att köpa julklappar snart, och planera allt med jul och nyår. Man ska ju vara i god tid. Annars blir det bara massa problem när man väl kliver in i december månad. Jag tycker iaf att det är mysigt med julen, snö, tända ljus över allt, och allt det dära. Det blir min och älsklings första jul i vår lägenhet, så det ska firas speciellt. Men ja, det är ju ett tag tills dess. Så vi får se hur vi gör.

Återkommer imorgon, jag LOVAR! :D puss på er!


Scorett overknee stövlar, bägge två är utav märket Tiamo och de båda kostar 799:-/st



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0