MYSDAG



Körde på en lätt och bekväm outfit idag, stickad tröja tillsammans med leggins, stövlar och halsduk! :)
Idag har jag och babe varit överallt och ingenstans! När jag vaknade så mådde jag inte direkt super, hade ont i kroppen och kände mig riktigt seg. Så jag stack inte till skolan idag. Efter att ha vilat lite så åkte jag och älskling och fikade och tittade även in i en del affärer. En lugn och mysig dag! Det gillar vi!

Jag har även målat om min spegel, haha. Älskar att måla? Den var sån mörkblå färg innan, men det passade inte in i hallen, så målade om den till cacao brun. Och det matchade bra med de nyköpa mattorna också :)

Fredag imorgon, yippi!! Och sen på lördag har jag och baby 3år!
Återkommer med vad vi ska göra ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0