GHOST



Ghost filmen, gooosh vad bra den är! Ellerhur?
Såg den precis med älskling. Och låtarna som är med i den, är helt underbara!
Lyssnar just nu på Unchained Melody! Riktig mys låt är det! Om ni inte har lyssnat på den, så gör det NU! :)
Vill även säga förlåt att jag inte har skrevit på ett tag, har gjort mycket i veckan, och jag tänkte att jag ville gärna dela med mig om det. :)

Kan börja med att jag fick pengar den 25e och såklart blev det väla direkt med baby. Då jag hittade lite kläder, och det blir man alltid glad utav. Att hitta något klädesplagg man tycker om. Ett utav de saker jag köpte var de där mystofflorna som fanns på h&m, har laddat upp en bild på dem i ett tidigare inlägg. Dem ser mysiga ut, och färgen är jätte söt på dem, men vet ni vad? dem är helt underbart mysiga, älskar dem. Går med dem hela tiden, om dem hade varit mer vattentåliga och lite mindre så hade jag gärna gått med dem utomhus också, haha! Men jag behåller dem på fötterna när jag går inne i lägenheten. På tal om lägenheten, så har jag inte tagit bilder på den. Lovar att jag ska göra det, så ni får se hur jag bor. Eftersom jag har flyttat ihop med pojkvännen så ville många se bilder på lägenheten, och det har jag lovat så det ska jag se till att göra. Vad jag har mer gjort är att jag har varit på väla flera gånger, även IKEA. Sen så har ju älsklingen fyllt år, så det fick bli en mys kväll i torsdags. Jag hade köpt rosor, godis och gjorde mat till honom när han hade kommit hem från jobb. Han blev jätte glad, och jag blev då väldigt nöjd. Haha, älskar att göra saker för människor och sen se deras leende och tacksamhet. Man känner sig så snäll och duktig. Nu i helgen har vi inte gjort så mycket mer än att ha förberett kalaset älskling hade idag. Vi fick lite gäster och det var jätte trevligt. Det bjöds på kakor och tårta naturligtvis och älsklings farmor tyckte vi hade det jätte fint här, hon sa det flera gånger. Man blir jätte glad av att höra det! :)
Vi har bott ihop i snart 2månader och vi har redan samlat ihop ett helt hem, allt man kan behöva har vi. Det är sjukt hur snabbt man samlar på saker och ting. Men det är ju bra på ett sätt, men sen vill man ju inte fortsätta spara massa grejer och fortsätta samla och köpa så man står där till slut med grejer exakt över allt! Så vill jag inte ha det, jag vill ha det enkelt och fräsht. Min stil, och ja.. Såklart är det våran stil. Det var iallafall lite om vad jag har gjort nu dessa dagar! 

Det är riktigt läskigt väder ute, det blåser och regnar som fasiken. Eller ja, rättare sagt det är storm utanför. Och det kan faktiskt ibland vara mysigt med sånt väder, om man sitter med någon man tycker om, nerbäddat i gosiga filtar och tända ljus. Exakt så har det varit med älskling nu ikväll. Älskar sådanna här stunder, finns inget bättre! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0