IDOL



Det blev Eddie och Erika som hängde löst ikväll, och som fick sjunga sin låt ännu en gång. Båda två är jätte duktiga tycker jag och hade gärna velat att bägge två skulle stanna kvar,  men tyvärr så kan man ju bara välja en. Och då tyckte jag att Erika skulle stanna kvar. Men så blev det inte, utan Eddie fick stanna kvar. Visst han är jätte duktig och så, men blev så himla ledsen att Erika åkte ut. När man såg Tove krama om Erika jätte hårt på scenen och de båda började gråta. Då kunde inte jag heller hålla mig. Jag har liksom hållit tummarna för Erika enda sen förra gången hon sökte till Idol. Då Loulou fick platsen istället. Fast i år kom Erika med i Idol. Och jag tycker hon var varit strålande dessa veckorna som har gått, och jag hoppas verkligen att hon fortsätter med sin sångkarriär.

Som tur är har vi Erik och Tove kvar i Idol. Om dem åker ut så slutar jag titta på Idol!

Vem är er favorit i Idol?


Kommentarer
Matilda

Jag har tre favoriter...Eddie,Erik,rabih....men vill nog helst att Erik ska vinna....Fick rysningar igår när han rös :)....

2009-10-31 @ 12:41:03
URL: http://matuuulda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0