Passion


Dagens outfit
Jacka; Bondelid
Jeans; Fornarina
Stövlar; sko rönne
Torgvantar; h&m
Armband; h&m
Tröja; Levi's

Hej :D Idag så stack jag och Baby hem till mina föräldrar för att älskling skulle hjälpa min pappa med deras hall! Så då blev det att jag satt vid datan och bara tog det lugnt. Ca två timmar senare var de klara för dagen och då begav jag och älskling oss till väla. Först gick vi in på Ikea för att jag är ute efter två stycken ramar. Men de hade inte de måtten jag behövde så det fick skippas! Sen så gick vi in på Väla, där jag hittade en jätte söt ring och ett fint armband på Guldfynd. Tycker det är riktigt snyggt med såna klumpiga stora ringar :)
Nu har jag och älskling hållt på och målat i vårt sovrum. Det börjar bli riktigt fint därinne. Kommer ta bild när det är klart :)
Så länge så är jag så snäll att jag ger ut bilder på när jag väl arbetade. ;) enjoy!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0