schoolgirl


Mysbralle dag idag ;)

Nu är det iaf bestämt att jag ska vara skolflicka på våran halloween fest. Den klänningen jag köpte igår lämnade jag tillbaka och köpte istället bara en kjol. Fast den hittade jag också på barnavdelningen, haha! Köpte även en slips! ;)
Älskling vet inte riktigt vad han ska vara, så jag föreslog Naken Janne? HAHA, var inte det en bra idé?

Nu ska jag iaf fixa mina naglar! Sen efter det blir det väl film eller något som vanligt.

Hoppas ni haft en super dag <3


Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: Kul att du vill vara med! Kika in senare ikväll för att se om du blev en av finalisterna! :)



allt bra idag? :D

2009-10-29 @ 17:34:23
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0