FREDAG


Färgade håret mörkt igen för ett par dagar sen, denna bilden är
sen förra året, men det ser exakt likadant ut. Fint?

Hej sötnosar!
Idag när jag vaknade så var jag helt slut så orkade inte gå upp förrän några timmar. Bara låg kvar i sängen med min bärbara dator bredvid mig. Sen fick jag värsta huvudvärken, så tog en panodil direkt så det inte blev värre. Och nu är den borta, skööönt! Det är fredag och jag vet inget som ska hända, alla är så tråkiga. Vissa ska dra ut men vet inte om jag pallar slänga ut en massa pengar på buss, inträde osv. Jag var sjukt sugen på ölbrännboll, men jag var nog den enda som var det, haha! Det är ju riktigt fint väder ute. Menmen, blir väl en vanlig hemmakväll idag med. Hatar det, vill ha ngt att göra. Hade riktigt svårt att somna igår, för jag tänker så himla mycket. Speciellt på en person. Du finns där hela tiden <3 Har sånna perioder ibland att jag inte kan somna, vill verkligen inte att den perioden ska vara nu, eller att den ens ska komma tillbaka. Hatar att ligga i sängen i flera timmar. Och bara sova typ 4h om natten.. Iallafall sitter just nu på facebook och spelar massa spel, haha. Så roooligt man kan ha det ellerhur? Nej, nu ska jag fråga folket vad dem ska göra ikväll. Vill inte bara sitta här och uggla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0