LANDGÅNG

Heej sötnosar!

I förgår så köpte jag och Baby en bokhylla, eller ja. Vi köpte inte den utan vi bytade med min faster. Hon ville ha en tv-bänk, och vi ville ha en bokhylla. Så vi bytade rakt över. Vi blev iallafall jätte nöjda, min faster också såklart. När vi skulle åka därifrån så höll faster på att göra landgångar till hennes gäster, och det började vattnas i munnen direkt på mig och Billy. Så vi körde direkt till maxi och köpte landgångs tillbehör. Och sen snabbt hem, och såklart är det jag som gör dem! Muuuums så goda dem blev säger jag bara! Billy blev helt klart nöjd som alltid. haha! Och igår så var jag lika sugen på det så då köpte vi tillbehör igen och gjorde vars två stycken. Samt en till Babe som skulle ha med den till jobb. Så ja, det har varit väldigt god mat nu i 2 dagar iaf. :) Ibland så får man festa till det lite, ellerhur?
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, mest suttit vid datan och tagit det lugnt. Är trött hela tiden typ, jätte jobbigt faktiskt. Men det är den perioden nu, när vädret är tråkigt blir man själv tråkig.
Planerna för imorgon ser ut just nu att bli väla, ikea och city gross. Återkommer vad jag gjorde där imorgon ;) Men ni kan nästan lista ut det själva (; puss på er!

OJ, glömde näästan! Fick en bukett blommor idag utav älskling, eftersom det är vår 35månaders dag idag. :) Tack baby <3

                          
Skjorta - h&m
Kofta - h&m
Leggins - JC
Stövlar - Vagabond
Armband - h&m
Skärp - Gina Tricot



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0