SENASTE

Hej alla :D

Just nu är jag glad, kan säga som här att min dag började inte alls bra, och den har varit skit sen typ en halvtimme tillbaka då allt ändrades! Anledningen till att jag mådde skit imorse var för att jag är så himla hängig hela tiden och orkar inget, sen fick jag dåligt samvete för att jag gick hem från skolan. Vill fan inte missa juuuu! Och sen när jag blev hämtad så blev jag typ ovän med en killkompis. Ååh, kan dagen bli värre? Jag kunde inte ens njuta av det fina vädret idag för jag var så ledsen/arg. Har så himla stor press på mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men nu är jag glad igen för att jag har pratat ut med min killkompis så vi är vänner igen! Bara det är en skön lättnad! Du får min dag att lysa bara du finns där och pratar med mig, du betyder så himla mycket. Och nu ska jag äta Nuddlar med biffsmak, min favorit! Och ska se filmen Bröllopsfixaren medans jag äter! Myspys! Ska nog även tända lite ljus så det blir lite varmt här. Vill även säga att jag har beställt studentmössa och lite kläder nu! Fan vad jag längtar efter studenten! Jag är såå redo.. Eller inte, haha.. Det känns som om man är redo men endå inte. Det finns ju tusen saker till att göra innan man har fått bra betyg och så. Annars har inte så mycket hänt faktiskt. Nej, nu ska jag gräva ner mig i min filt, äta mina nudlar och titta på filmen, samt ha lite tända ljus till :)

gonatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0