1a april = skämtdagen.

Blev ni lurade igår? Själv blev jag faktiskt det av en killkompis. Han hade skrivit att han hade haft ett one night stand, och att de inte hade skyddat sig och nu ville inte hon göra abort. Så han skulle bli pappa. Jag pratade med han ett tag och sa att det är ett ansvar man gör, att man har inte oskyddat sex om man inte kan ta konsekvenserna så att säga. Efter ett tag så skrev han då APRIL APRIL! haha.. Jag bara din jäkel, haha! Men det var skoj faktiskt. Annars har jag inte blivit lurad av någon. Tråkigt nog, höhö. Men jag själv lurade alla jag kände på facebook, för jag skrev att jag hade fått löss och var tvungen att raka av allt mitt hår. Mina föräldrar ringde och frågade vem jag hade varit hos som hade löss, haha! Men det blev lyckat iaf, dem gick på det. Haha!

Varje 1a april är man faktiskt lite orolig, man är rädd att någon ska skämta om en bra sak. Te x vunnit mycket pengar, eller något annat bra. Och när man sen förstår att det är ett april skämt, ja då blir man såklart grymt besviken. Fast man kan endå inte hålla sig från skratt. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0