Ännu en tråkig söndag.

Då var det söndag och helgen är snart slut. Vilket är sååå tråkigt! Vill ha mer lediga dagar, så jag kan sova sova sova! Men man får väl bita i det sura äpplet och gilla läget som det är.
Mischa åkte till sin nya familj igår, det känns faktiskt bra även om man saknar henne. Men det viktigaste är att hon är lycklig vilket hon verkar vara. Och det gör såklart mig lycklig också. Jag ser mycket Mischa i Manni (hennes bebis) och det är ju bra. :) Alla våra katter är så underbart söta och goa, och vi älskar dem så otroligt mycket. De alla har en stor plats i mitt hjärta och de är bara inte katter för oss, de är en del av familjen och vi ser dem som våra egna barn, haha. :)

Hoppas att min klänning från Nelly kommer imorgon eller på tisdag så jag kan prova den och framförallt se om det blir en bra studentklänning! Så spännande, haha.. Kan inte fatta att JAG tar studenten om mindre än två månader, helt sinne! Men väldigt roligt! Även dags att planera lite saker och så med, festen, bjudningar, mat, dricka, osvosv. Mycket som ska göras!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0